SERVICE

[et_pb_section admin_label=”section” transparent_background=”on” allow_player_pause=”off” inner_shadow=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”on” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”center” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

[box]

SERVICE SI GARANTIE

[/box]

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section admin_label=”Secțiune” fullwidth=”off” specialty=”off”][et_pb_row admin_label=”Rând”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_toggle admin_label=”SERVICII PRODUSE” title=”SERVICII PRODUSE” open=”off” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

INFORMATII PRIVIND ASAMBLAREA SAU AMBALAREA PRODUSELOR

Daca ati optat pentru una dintre optiunile mentionate în titlul de mai sus, trebuie sa va aducem la cunostinta urmatoarele:

– La asamblarea produselor, pachetul este desigilat si apoi montat de catre profesionistii Sport-Family. Atentie!

Pot aparea riscuri de deteriorare în urma transportului, produsul aflându-se într-un ambalaj modificat, fiind într-o pozitie nu tocmai corespunzatoare.

Sport-Family nu îsi asuma nici un fel de raspundere în urma posibilelor incidente ce pot aparea pe durata transportului.

Pentru acest serviciu se percepe o taxa suplimentara care se regaseste în factura comenzii.

– Ambalarea produselor este realizata de profesionistii Sport-Family, în urma acesteia se percepe o taxa suplimentara care se regaseste în factura comenzii.

Atentie!

Produsele ambalate sunt verificate de catre departamentul specializat din cadrul Sport-Family nu pot fi returnate.

 

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle admin_label=”CUM RETURNEZ ?” title=”CUM RETURNEZ ?” open=”off” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

POLITICA DE RETURNARE

Conform legislatiei în vigoare, consumatorul poate renunta la comanda în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!

Consumatorul Sport-Family.ro are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare fara invocarea unui motiv, în termen de 31 de zile calendaristice de la primirea produsului, cu 17 zile mai mult decât termenul legal!

Pentru renuntarea la comanda, înstiintarea se va face din formularul special creat în contul dumneavoastra sau din pagina de contact (http://Sport-Family/contact-sport family), alegându-se „Returnare produs/comanda” ca subiect, sau în scris la adres adresa de mail:marian_wsd@yahoo,com

Atentie:

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însotit, impachetat suplimentar fata de ambalajele originale, asa cum a fost livrat)

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client (conform art.14 din OUG 34/2014), iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile calendaristice; daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, legea ne da dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. OUG nr. 34/2014, în cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definitiile cuprinse în articolul 14 (https://www.trusted.ro/faq-trusted-ro/oug-nr-34-2014/#art14).

Coletele retur trimise din initiativa dvs nu vor avea sume de ramburs, acestea neputand fi acceptate de la curier. Coletele ridicate de curier la initiativa noastra, curierul va avea toate datele (awb) pentru receptionarea coletului in conditii legale. Orice retur ridicat de firma de curierat cu care colaboram va beneficia de un tarif fix de 20 lei indiferent de greutatea coletului. Aceasta suma va fi retinuta din suma de ramburs conform returului. In cazul in care clientul alege trimiterea coletului cu orice firma de curierat doreste, acesta va fi fara ramburs, iar plata transportului va fi suportata de catre client.

În cazul defectelor (defecte de fabricatie ascunse, deteriorari la transport,functionalitati defectuoase, componente lipsa) costul total al transportului va fi suportat de catre noi (Sport-Family). In acest caz instiintarea se va face din formularul special creat în contul dumneavoastra sau din pagina de contact (http://Sport-Family/contact-sport family) alegându-se „Returnare produs/comanda” ca subiect, sau în scris la adresa de mail:marian_wsd@yahoo,com

Exceptari de la dreptul de retragere conform Art.16 din OUG 34/2014: lit. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid – produsele gonflabile lit. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator – produsele gonflabile care sunt umflate cu gura, fara o pompa speciala. Produsele gonflabile beneficiaza de o garantie de 48 ore din momentul primirii coletului (garantie oferita de sport family ) – orice sesizare primita dupa aceasta data nu va fi luata in considerare.

CONCILIERE AMIABILA

Pentru cazurile în care nu ati gasit raspuns favorabil sau doriti sa rezolvati orice problema legala aparuta în relatia cu sport family va rugam sa folositi adresa de email:marian_wsd@yahoo,com sau pagina de contact (http://Sport-Family/contact-sport family), alegându-se „Conciliere amiabila” ca subiect. În acest caz, termenul de raspuns va fi de maxim 3 zile lucratoare.

 

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle admin_label=”CUM PRIMESC COLETUL ?” title=”CUM PRIMESC COLETUL ?” open=”off” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

CUM PRIMESC COLETUL?

LIVRAREA PRODUSELOR DIN MAGAZINUL ONLINE SPORT-FAMILY

Termenul de livrare poate varia intre 2 si 4 zile lucratoare, in functie de momentul ridicarii coletului de catre curier si localitatea de destinatie! Costurile de transport includ: manevrare si împachetare, transportul propriu-zis pâna la adresa dumneavoastra, TVA, rambursul sumelor aferente atunci când comanda este cu plata la livrare. Ele se vor aplica o sigura data pentru colet/expeditie. Promotional: comenziile cu valoare mai mare de 499 lei beneficiaza de transport gratuit.

METODE DE TRANSPORT DPD Curier – Urgent Cargus – în functie de localitate – livrare în 1-3 zile lucratoare oriunde în tara. In cazul in care localitatea in care se doreste livrarea se afla inafara ariei de acoperire a curierilor, coletul poate fi expediat prin Posta Romana, doar cu acceptul clientului.

COSTURI DE TRANSPORT 14.90 lei – plata ramburs la curier ORIUNDE ÎN ROMÂNIA (indiferent de greutatea coletului)

Livrare în 1-3 zile lucratoare de la expediere (termen influentat de localitate si rutele curierilor).

Sambata si Duminica nu sunt considerate zile lucratoare.

 

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]