Plata Produselor

Magazinul online Universal & Family este destinat exclusiv livrării de produse către clienți persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul României. În momentul livrării, o persoană cu vârsta de minim 18 ani, reprezentând persoana fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către Universal & Family. Termenul de livrare a produselor – în aproximativ 24 ore din momentul recepționării comenzii, prin curier, în zilele lucrătoare (în București) sau în 24-48 ore, prin rețeaua de distribuție Fan Courier și Poșta Română (și în celelalte localități din țară). Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre Universal & Family. În ziua de duminică nu se fac livrări. În anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

Plata comenzilor realizate se poate efectua în următoarele modalități:

  • Plata în numerar – la livrare, în lei, la valoarea din momentul confirmării comenzii, către comisionarul care efectuează livrarea;
  • Plata online prin card bancar. Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul NETOPIA Payments, iar Universal & Family nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul pe care îl detineți.

Toate sumele plătite de un Client online cu cardul bancar pentru achiziția de Produse prin intermediul Website-ului vor fi virate de furnizorul de servicii de procesare de plăți în contul Universal & Family.

Toate tranzacțiile bancare de pe Website vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online.

În cazul plăților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul Website-ului:

  • Procesarea este efectuată de procesatorul de plăți, Universal & Family neavând nicio responsabilitate în acest sens;
  • Suma de plată pentru comandă va fi retrasă de pe card în momentul validării plății de către procesatorul de plăți;
  • Termenul de livrare a Produsului comandat va începe să curgă de la momentul confirmarii platii efectuate online cu cardul.

Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma în Contul Clientului nu poate fi estimat/controlat de către Universal & Family și poate diferi de la o bancă la alta și de la o comandă la alta.

În cazul în care Clientul alege varianta plății la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare.

În cazul în care Clientul plătește cu cardul, procesarea este făcută de operatorul de plăți.

Clientul garantează Universal & Family că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Universal & Family, își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.

Universal & Family își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare (în cazul în care Clientul a ales să efectueze plata Produselor online sau prin ordin de plată), fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.

Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Universal & Family, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor.

Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și va însoți Produsele livrate. Factura fiscală aferentă unei comenzi online va fi emisă în format electronic și va fi primită și va putea fi descărcată și tipărită după cel mult 4 zile de la primirea comenzii. Bonul fiscal și/sau factura va fi emisă de către vânzătorul Produselor, Universal & Family.

În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Universal & Family din motive independente de voința acestuia, Universal & Family va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.

Meniu
Categorii