Livrare comandă

 

Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe  sport-family.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, numele agentului sport-family.ro care se va ocupa de aceasta şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.

Livrarea

Livrare prin curier

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 450 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

 

Informații utile

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
sport-family.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet ) este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : service@sport-family.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.

Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre sport-family.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (zona 1.1) si 19 lei (zona 2) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adauga peste taxa de livrare atat in cazul in care valoarea comenzii nu atinge pragul de 450 lei, prag stabilit pentru livrare gratuita cat si atunci cand valoarea comenzii depaseste aceste praguri. 

Deschidere colet la livrare

Verifica continutul coletului inainte sa platesti!
La sport-family.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
In cazul livrarilor prin Fan Courier, livrarea 1h si 3h, posibilitatea deschiderii coletului la livrare nu este momentan disponibila.

Metoda de lucru:

Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul „Verificare colet” acopera toate produsele comercializate de sport-family.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: ” verificare colet ” (in cosul de cumparaturi ) in momentul plasarii comenzii.
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta curierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : service@sport-family.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile Sport family.

Modalitatea de plata:

Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

Taxe si returnarea produselor:

In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul „Doresc deschidere colet la livrare”, taxele de transport sunt suportate de catre sport-family.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.

Contact departament colete:

E-mail: colete@sport-family.ro
Telefon: 0773382036-0766548641

error: Content is protected !!