UTILIZAREA WEBSITE-ULUI

1. Crearea unui Cont de către Client

Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul Website-ului, Clientul trebuie în prealabil să își creeze pe Website un cont („Contul”), după cum urmează:

1. Înainte de a finaliza comanda unui Produs disponibil pe Website;

În acest caz, dupa ce Clientul va adăuga în coșul de cumpărături un Produs și va accesa (în respectivul coș) butonul „VEZI COȘ”. În această situație, Clientul va completa formularul de creare a Contului furnizând următoarele informații: adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Universal & Family, numele, prenumele, număr de telefon, și adresa; Clientului i se va solicita adresa de e-mail în baza căreia Clientului i se va crea automat un Cont de către sistemul Website-ului. Parola aferentă acestui Cont va fi una aleasă în mod aleatoriu de către Website.

Universal & Family îi va confirma Clientului crearea Contului prin transmiterea către Client (la adresa de e-mail indicată de Client în vederea creării respectivului Cont) a unui e-mail în acest sens (în cadrul respectivului e-mail, Universal & Family îi va comunica Clientului și un link prin care Clientul va putea schimba parola aleasă în mod aleatoriu de către Website). În cazul în care Clientul nu inserează adresa de e-mail, Contul nu va putea fi creat si, prin urmare, comanda nu va putea fi finalizată. În cazul în care Clientul insereaza adresa de e-mail, dar apoi Clientul nu finalizează comanda, adresa de e-mail și celelalte date furnizate de Client nu vor fi stocate de Universal & Family, iar contul creat va fi șters automat.

În cazul în care se finalizează comanda respectivă, Clientul are ulterior posibilitatea de a alege între a păstra Contul (acesta transformându-se într-un Cont în condițiile punctului a) de mai sus) sau a renunța la acest Cont.

Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor Contului său, în special a parolei și a datelor bancare asociate acestuia. Aceste informații sunt necesare pentru gestionarea comenzilor și a relațiilor comerciale dintre Universal & Family pe de o parte, si Client, pe de altă parte. În cazul pierderii sau uitării parolei, aceasta poate fi regenerată accesând căsuța „Contul meu” și introducând adresa de e-mail, urmând ca o parola să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială.

Clientul este în întregime responsabil pentru menținerea securității și confidențialității Contului și a parolei și este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care acționează Produse prin intermediul Contului. Clientul este de acord să notifice Universal & Family imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizată a Contului sau cu privire la orice suspiciune cu privire la o posibilă breșă de securitate. Universal & Family sau reprezentanții nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării, de către o altă persoană, a Contului, cu sau fără permisiunea Clientului. Clientul este răspunzător pentru orice pierderi cauzate Universal & Family sau oricărei terțe părți ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană.

Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăți online. Parola va fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului și creării unui Cont în vederea efectuării comenzilor online prin intermediul Website-ului.

Clienții sunt obligați să furnizeze date adevărate, exacte și complete așa cum este indicat și în formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete în orice moment.

În cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Universal & Family își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Website-ului, fără nicio despăgubire față de Client.

Aceste condiții sunt necesar a fi îndeplinite și în cazul înregistrării participării Clienților la concursurile/promoțiile organizate și prezentate în cadrul Website-ului de către Universal & Family, concursuri/promoții ce vor fi guvernate de regulamente distincte.

În cazul nerespectării de către Client a Termenelor și Condițiilor sau a oricăror altor politici relevante, Universal & Family își rezerva dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire și fără acordarea unui preaviz sau a vreunei alte formalități, după înștiințarea Clientului printr-un e-mail.

În caz de fraudă sau încălcarea oricăror legi aplicabile din partea Clientului, dezactivarea contului se va face fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri, Universal & Family procedând exclusiv la informarea Clientului printr-un e-mail.

Clientul care dorește stergerea Contului său are posibilitatea să efectueze această acțiune accesand butonul „Șterge cont” din secțiunea „Contul meu” din cadrul Contului său. Contul nu poate fi dezactivat între momentul plasării unei comenzi și livrarea acelei comenzi.

2. Caracteristicile produselor oferite spre comercializare

Pe Website-ul www.sport-family.ro se regăsesc Produse vândute de către Universal & Family.

Produsele oferite spre vânzare sunt însoțite de o descriere a acestora, permițând Clientului sa ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o comandă.

Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Website nu reprezintă o obligație contractuală din partea Universal & Family, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Informațiile despre Produs afișate pe Website au doar scop informativ și nu sunt destinate să înlocuiască sfatul unor specialiști din diverse domenii.

3. Disponibilitatea Produselor și valabilitatea ofertelor

Ofertele de Produse si prețurile afișate pe Website sunt valabile atâta timp cat sunt vizibile pe Website și în limita stocului disponibil.

Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe Website prin prezența butonului „Adăugă în coș”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în coș Produse nu reprezintă validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul adăugării Produsului în coș, și momentul validării Comenzii de către Client, Produsul/Produsele să devină indisponibile, Universal & Family nefiind răspunzător pentru aceasta.

În cazul în care ulterior adăugării în coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător.

Universal & Family poate să ofere Clientului opțiuni de Produse similare Produsului devenit indisponibil. Clientul poate să aleagă să adauge în coșul de cumpărături unul dintre Produsele similare prezentate de către Universal & Family sau poate să refuze Produsele prezentate de către Universal & Family.

4. Prețurile Produselor

Prețurile Produselor prezentate pe Website sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport vor fi aduse la cunoștința Clientului înainte de momentul finalizării comenzii.

Prețurile aplicabile sunt cele afișate pe Website în momentul validării comenzii de către Client. Preturile includ T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul Produselor prezente pe Website în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv. Orice alte taxe suplimentare cu privire la anumite categorii de Produse vândute pe Website la un moment dat vor fi incluse în prețul acestora.

5. Plasarea Comenzii și încheierea contractului de vânzare

În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe Website în acest sens. În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare, precum și adresa selectată pentru livrarea la domiciliu), iar acesta se validează printr-un “click” pe butonul “CONTINUĂ”.

Comenzile nevalidate prin apăsarea butonului ”CONTINUĂ” nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Universal & Family de a proceda la livrarea Produselor.

Website-ul confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații:

  • Lista cu articolele comandate, prețurile Produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la domiciliu;
  • Cost de transport.

În acest caz, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de către Client, a confirmării înregistrării comenzii.

Universal & Family poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa și ora la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată și contractul de vânzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Universal & Family neavând obligația de a onora comanda respectivă.

Validarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor Produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite Produse din comanda devin indisponibile între momentul înregistrării comenzii și momentul transmiterii e-mail-ului de confirmare care reprezintă acceptarea comenzii, Universal & Family va notifica Clientul în acest sens, solicitând validarea comenzii fără Produsele devenite indisponibile, prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de Produse. În cazul nefurnizării de către Client a confirmării listei de Produse fără Produsele devenite indisponibile, contractul de vânzare cu privire la Produsele rămase în comandă și disponibile nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Universal & Family neavând obligația de a onora comanda respectivă.

Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul alege să plătească în numerar valoarea totală a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depăși plafoanele prevăzute în Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau în orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane.

Costul de livrare se calculează în funcție de valoarea Produselor comandate, după cum urmează:

  • 15 lei pentru comenzi având o valoare mai mică de 150 lei;
  • 25 lei pentru comenzi având o valoare mai mare de 150 lei;

Clientul are posibilitatea de a urmări statusul comenzilor sale de pe Website accesând rubrica „Contul meu”. Istoricul tranzacțiilor efectuate între Universal & Family pe de o parte, și Client, pe de altă parte, va putea fi consultat în orice moment pe Website în rubrica ”Contul meu”.

Meniu
Categorii